2010/11/26

design!

Kävin tänään TaiKin TOKYO ry:n joulumyyjäisissä, jotka järjestetään vuosittain Mediakeskus Lumessa. Myynnissä on opiskelijoiden omia tuotteita, kaikenlaista ihanaa silmäkarkkia siis! Vielä ehtii, myyjäiset kestää tämän viikonlopun.


Ystäväni Maria pyysi mut mukaansa ja olikin kerrassaan erinomainen idea lähteä - kiitos Maria! Tuommoisissa myyjäisjutuissa ja design-marketeilla mulla ei ikinä ole kukkaron nyörit liian tiukalla! Tässä ostosarsenaali:

Kangaskassin tekijä jäi mulle tuntemattomaksi, koska kassissa ei ole ollenkaan designerin tai brändin nimeä :(. Huono on myös muisti, joten jos joku tunnistaa tämän ihanuuden, sivistäkää ihmeessä muakin!

Kassin printti-idea on mun mielestä hauska. Luulin ensin, että kuvassa on pää, mutta se esittääkin veturin keulaa :).




Tajunnanvirtaa, oih... Upeat kortit ovat Tuuli Rouhiaisen käsialaa ja olisi ihan mieletöntä nähdä alkuperäiset maalaukset, jotka ovat leveydeltään yli metrin!


Lopuksi tultiin uudestaan sisäänkäyntiä lähellä olevalle pöydälle, jonka takana tyttöparat hytisi - Helsinki saa tällä hetkellä nauttia / kärsiä yli kymmenen asteen pakkasista. Mun lapaseen tarttui vielä heikkouteni, kiinnostavat korvakorut. Kierrätetyistä lampuista tehdyt omstart-korvikset tekee musta siis ehdan valopään.

// Lisäys 12.1. Ihanuuskassi on Nina Jatulin käsialaa, sain asian selville tuossa kotvanen sitten. Hän oli vuoden nuori suunnittelija 2006.

4 kommenttia:

  1. Oj oj, hienoja löytöjä tehtiin! Mua vähän huolestuttaa kun huomenna vielä uusi kierros :/ Onneksi (tai epäonneksi) budjetti on erittäin minimaalinen.

    VastaaPoista
  2. Voi että miten ihania löytöjä! =)

    VastaaPoista
  3. Kerrassaan mahtavia, olin ihan MYYTY itsekin :D

    VastaaPoista
  4. Aa, aivan taivaallisia ostoksia. Varsinkin toi kassin painatus on ihan hyperhieno! Ja korviksien idea on mainio, rakastan hauskoja korviksia. ^^

    VastaaPoista